Ubezpieczenia

Zadbaj o eXtra ochronę Twojego urządzenia z programem ubezpieczeń Allianz Assistance

  • przypadkowe uszkodzenie mechaniczne?
  • przepięcie prądu, zalanie, kradzież, rabunek?
  • nagła awaria po gwarancji?

Chronimy Twój komputer, smartfon oraz inne urządzenia na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, już od dnia zakupu.


Jak zamówić eXtra ochronę?

Skontaktuj się z nami

34 377 00 40

pon. - pt.: 8:00 - 21:00
sob. - nd.: 8:00 - 19:00

extraochrona@x-kom.pl

odpowiadamy 24/7


Jakie korzyści daje eXtra ochrona?

nawet 5 lat spokoju

wybierz pakiet zgodny z Twoimi preferencjami i śpij spokojnie nawet przez 5 lat od zakupu urządzenia

oszczędność pieniędzy

nie musisz martwić się wysokimi kosztami napraw – dzięki polisie pokryje je ubezpieczyciel

wygoda

szkodę zgłosisz telefonicznie lub mailowo, a sprzęt do - i - z serwisu dostarczy firma kurierska na koszt ubezpieczyciela

bezpieczeństwo

nieważne gdzie jesteś: w pracy, szkole, czy na wakacjach – Twoje urządzenie jest chronione na terenie całego świata

szybka reakcja

kurier odbierze od Ciebie zepsute urządzenie w ciągu 48 h od przyjęcia zgłoszenia i dostarczy do serwisu

krótki czas naprawy

naprawa telefonu, smartfona, tabletu, komputera - do 10 dni, naprawa pozostałych urządzeń - do 20 dni

brak limitu napraw

nieważne, ile razy Twoje urządzenie ulegnie uszkodzeniu w okresie ubezpieczenia - ochrona nadal działa

stała suma ubezpieczenia

ubezpieczyciel odpowiada do kwoty równej cenie zakupu sprzętu przez cały okres ochrony


Jak działa eXtra ochrona?

Ochrona na wypadek awarii po okresie gwarancji producenta

Ochrona na wypadek przypadkowego uszkodzenia, zalania, przepięcia prądu, kradzieży z włamaniem lub rabunku

Korzyści i zakres ochrony

Ochrona podstawowa
Pakiet I

Awaria (A)

Ochrona dodatkowa
Pakiet II

Przypadkowe Uszkodzenie i Kradzież (PUK)

Ochrona pełna
Pakiet III

Awaria + Przypadkowe Uszkodzenie i Kradzież (A+PUK)

Ochrona na wypadek awarii po gwarancji producenta

Ochrona na wypadek przypadkowego uszkodzenia, zalania, przepięcia prądu

Ochrona na wypadek kradzieży z włamaniem lub rabunku

Darmowy transport na terytorium RP

Czas reakcji do 48 godzin

Brak limitu zgłaszanych szkód


FAQ

  • osoby fizyczne lub prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, posiadające zdolność do czynności prawnych
  • osoby, które zakupiły urządzenie w sklepie x-kom jako sprzęt fabrycznie nowy
  • osoby, które opłaciły składkę ubezpieczeniową płatną jednorazowo za cały okres ochrony

Przy zgłoszeniu szkody potrzebujesz numeru polisy oraz dowodu zakupu urządzenia (np. paragonu lub faktury).

Do 5 dni od daty zdarzenia w przypadku uszkodzenia oraz do 48 godzin w przypadku kradzieży z włamaniem lub rabunku.

Do 10 dni w przypadku telefonów, komputerów i tabletów; do 20 dni w przypadku aparatów, kamer oraz sprzętów TV i RTV oraz AGD.

W przypadku niemożności dochowania terminu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego zgodnie z OWU, na 2 dni przed upływem terminu, Ubezpieczyciel skontaktuje się z Ubezpieczonym telefonicznie, e-mailem lub pocztą, podając przyczyny wydłużenia czasu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego oraz nowy przedłużony termin realizacji świadczenia.

W większości przypadków nie ponosisz żadnych kosztów naprawy uszkodzonego sprzętu. 
Wkład własny w wysokości 10% kosztów naprawy lub zakupu nowego urządzenia występuje jedynie w związku z przypadkowym uszkodzeniem urządzeń z grupy asortymentowej „TELEFONY, SMARTFONY” oraz Urządzeń typu TABLET z grupy asortymentowej „LAPTOPY, NOTEBOOKI, ULTRABOOKI, TABLETY” 
Jeśli ubezpieczenie nie spełnia Twoich oczekiwań możesz złożyć reklamację:
  • ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu: (22) 522 26 40 (dostępny od poniedziałku do piątku, w Dni Robocze w godzinach 8.00-16.00), albo osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela;
  • pisemnie – przesyłką pocztową na adres korespondencyjny Ubezpieczyciela: ul. Domaniewska 50B, 02-672 Warszawa lub osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela;
  • elektronicznie – wysyłając wiadomość na adres: reklamacje@mondial-assistance.pl.
Ubezpieczyciel rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od jej otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin rozpatrzenia reklamacji może potrwać do 60 dni - w przypadku wydłużenia terminu otrzymasz wiadomość wraz z uzasadnieniem. 

Odpowiedź na reklamację otrzymasz za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Na Twój wniosek odpowiedź może być wysłana pocztą elektroniczną.

Chcesz zgłosić szkodę lub sprawdzić status naprawy Twojego sprzętu?

Skontaktuj się z ubezpieczycielem