Popularne tematy
Skontaktuj się z nami
Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na x-kom@x-kom.pl
Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.
[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]
Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.
Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:
Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.
W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl
Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty ubezpieczenia sprzętu skorzystaj z tego odnośnika
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika. W przypadku zakupów realizowanych w salonie x-kom udaj się do oddziału w którym odebrałeś towar.
Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).
Wystawiony dokument prześlij do nas na adres nla@x-kom.pl. Zweryfikujemy go, a następnie uruchomimy proces rozliczenia. Szczegóły operacji oraz dalsze instrukcje wyślemy w korespondencji zwrotnej.
Pod tym odnośnikiem znajdziesz adresy i godziny pracy wszystkich naszych salonów.
Aby dowiedzieć się jak dokonać zakupu ratalnego należy odwiedzić zakładkę raty
Oczywiście jest taka możliwość.
Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na x-kom@x-kom.pl
Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.
[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]
Skompletowane zamówienie będzie oczekiwać na odbiór przez 5 dni kalendarzowych.
Zamówienie możesz opłacić za pomocą:
Umożliwiamy zakup z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym. Zainteresowane podmioty prosimy o przesłanie wypełnionego wzoru zamówienia na adres mailowy zamowienia.publiczne@x-kom.pl. W wybranych przypadkach obowiązkowe jest również upoważnienie.
Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.
Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.
Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:
Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.
Zestawy promocyjne z produktami gratisowymi, np. tablet + karta pamięci, nie podlegają modyfikacji pod kątem wymiany.
Jeżeli interesujący produkt nie został odnaleziony w naszej ofercie napisz do nas na adres x-kom@x-kom.pl – postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
Szczegółową informację na temat zainstalowanego oprogramowania systemowego oraz zawartości zestawu widoczna jest na karcie produktu.
W razie chęci otrzymania certyfikatu zgodności produktu x-kom prosimy o kontakt pod adresem: serwis@x-kom.pl
Szczegółowa informacja na temat obecności takiego nośnika widoczna jest na karcie produktu.
W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl
Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty ubezpieczenia sprzętu skorzystaj z tego odnośnika
W przypadku zainteresowania zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00, pod numerem telefonu: 34 377 00 40 oraz adresem mailowym: extraochrona@x-kom.pl
Sprzęt powyżej 200 zł z wyłączeniem urządzeń następujących producentów: GoClever, Kiano, Lark, MyPhone, Prestigio, Overmax, NavRoad, Modecom, Haier, Kruger & Matz.
W przypadku niemożności dochowania terminu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego zgodnie z OWU, na 2 dni przed upływem terminu, Administrator działając na zlecenie Ubezpieczyciela, skontaktuje się z Ubezpieczonym telefonicznie, e-mailem lub pocztą, podając przyczyny wydłużenia czasu realizacji świadczenia ubezpieczeniowego oraz nowy przedłużony termin realizacji świadczenia.
Potwierdzeniem zawarcia umowy ubezpieczenia sprzętu jest polisa.
Okres ubezpieczenia rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy Ubezpieczenia.
Oczywiście istnieje taka możliwość. W celu otrzymania szczegółowych informacji prosimy o kontakt pod adresem extraochrona@x-kom.pl
Aby ubezpieczenie pozostało aktywne należy dostarczyć dokument wymiany serwisowej z informacją o zmianie numeru seryjnego do ubezpieczyciela na adres: bok@tueuropa.pl
Zgłoś usterkę bezpośrednio do Centrum Pomocy uCare:
W terminie 5 dni roboczych (w przypadku kradzieży z włamaniem lub rabunku w ciągu 48 godzin od zajścia zdarzenia).
W przypadku szkody całkowitej realizowany jest voucher na zakupy w sieci sprzedaży x-kom. Po otrzymaniu vouchera prosimy o kontakt z extraochrona@x-kom.pl
Ubezpieczający może wypowiedzieć umowę przez cały okres jej trwania. Umowa Ubezpieczenia ulega rozwiązaniu od dnia następnego po dniu złożenia wypowiedzenia.
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika. W przypadku zakupów realizowanych w salonie x-kom udaj się do oddziału w którym odebrałeś towar.
Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).
Wystawiony dokument prześlij do nas na adres nla@x-kom.pl. Zweryfikujemy go, a następnie uruchomimy proces rozliczenia. Szczegóły operacji oraz dalsze instrukcje wyślemy w korespondencji zwrotnej.
Aby zainicjować dysk należy:
Aby przydzielić miejsce nieprzydzielone na dysku:
Nawet jeśli poprawnie zainicjowałeś dysk i przydzieliłeś miejsce możesz zauważyć, iż dysk nie posiada deklarowanej wartości przez producenta. Wynika to z tego, że producenci dysków obliczają pojemności urządzeń na podstawie systemu dziesiątkowego, gdzie 1KB odpowiada 1000 bajtów. System operacyjny, w którym pracuje dysk korzysta natomiast z systemu dwójkowego, gdzie 1KB odpowiada 1024 bajtów. Kupując dysk o deklarowanej przez producenta wartości 128 GB w rzeczywistości otrzymujemy dysk 119,21 GB.
Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą najczęstsze pojemności dysków lub pamięci masowej:
Pojemność deklarowana przez producenta | Pojemność widoczna w systemie operacyjnym |
---|---|
32 GB | 29,8 GB |
64 GB | 59,6 GB |
120 GB | 111,8 GB |
128 GB | 119,2 GB |
256 GB | 238,4 GB |
500 GB | 465,7 GB |
1 TB | 931,3 GB |
2 TB | 1862,6 GB |
4 TB | 3725,3 GB |
Aby uruchomić partycję Recovery musisz podczas uruchamiana komputera nacisnąć następujący Klawisz:
Producent | Klawisz |
---|---|
ASUS | F9 |
ACER i PACKARD BELL |
SHIFT+F10 |
DELL | F8 |
MSI | F3 |
LENOVO | 1.Seria IdeaPad -One Key Recovery 2.Seria thinkpad F11 |
HP | F11 |
FUJITSU | BRAK |
SAMSUNG | F4 |
SONY | ASSIST |
TOSHIBA | F12 (w opcji boot menu) |
Aby aktywować system operacyjny online:
Aktywowanie systemu za pośrednictwem telefonu:
Aby znaleźć sterowniki wejdź na naszej stronę: www.x-kom.pl/serwis i wybierz z listy odpowiedniego producenta. Zostaniesz przekierowany do strony internetowej z której pobierzesz sterowniki dedykowane dla Twojego systemu operacyjnego.
Aby zainicjować BIOS w swoim komputerze postępuj zgodnie z poniższą tabelą:
Producent | BIOS | Boot menu | Recovery | |
---|---|---|---|---|
Laptopy | ASUS | F2 | ESC | F9 |
Acer | F2 | F12 (włączyć opcję w BIOS) | Shift+F10 | |
Packard Bell | F2 | F12 (włączyć opcję w BIOS) | Shift+F10 | |
Dell | F2 | F12 | F8 | |
MSI | Delete | F11 | F3 (tylko Windows 8) | |
Lenovo | F2 | F12 | One Key Recovery (F11 thinkpad) |
|
HP | F10 | F9 | F11 | |
Fujitsu | F2 | F12 | Brak | |
Samsung | F2 | F10 | F4 | |
Sony | F2 | F11 | ASSIST | |
Toshiba | F2 | F12 | F12 (w opcji boot menu) | |
PC | ASUS | Delete | F8 | |
ASRock | Delete | F8 | ||
Gigabyte | Delete | F12 | ||
MSI | Delete | F11 |
Numer seryjny znajdziesz zwykle na tylnej części obudowy lub w dolnej części urządzenia obok kodu kreskowego. Często numer seryjny poprzedzają litery: „SN”.
Aktualizacja systemu operacyjnego do Windows 10 powinna zostać przeprowadzona automatycznie. W przypadku gdy tak się nie dzieje, możesz ją uruchomić samodzielnie dedykowanym oprogramowaniem. Aby to zrobić:
Przed aktualizacją sprawdź czy producent urządzenia przygotował już sterowniki kompatybilne z systemem Windowsem 10.
Możesz u nas zareklamować wyłącznie sprzęt zakupiony bezpośrednio w sieci x-kom. Wyjątkiem są komputery PC, które możemy przyjąć celem płatnej ekspertyzy oraz naprawy. W celu oddania komputera stacjonarnego niezakupionego u nas do płatnej ekspertyzy udaj się do salony stacjonarnego x-kom bądź wypełnij elektroniczny formularz dostępny pod tym adresem - jako rodzaj zgłoszenia wybierz inne i opisz swój problem.
Aby przywrócić urządzenie z systemem operacyjnym Android do ustawień fabrycznych:
Pamiętaj, że zresetowanie urządzenia spowoduje utratę wszystkich zapisanych danych na urządzeniu.
Aby zresetować urządzenie z system operacyjnym Windows Mobile:
Pamiętaj, że zresetowanie urządzenia spowoduje utratę wszystkich zapisanych danych na urządzeniu.
Aby zresetować urządzenie z system operacyjnym IOS:
Pamiętaj, że zresetowanie urządzenia spowoduje utratę wszystkich zapisanych danych na urządzeniu.
Aby skonfigurować kartę Aero2 z urządzeniem opartym na systemie Android:
Konfiguracja może się różnić w zależności od producenta, modelu produktu lub wersji systemu operacyjnego zainstalowanego na urządzeniu. Więcej szczegółów odnośnie konfiguracji znajdziesz na stronie dostawcy Aero2: www.aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow/Instrukcja.
Pod tym odnośnikiem znajdziesz adresy i godziny pracy wszystkich naszych salonów.
Tak, odbiór osobisty nie wyklucza możliwości zwrotu zakupionego towaru pod warunkiem, że umowa kupna została zawarta na odległość.
Oczywiście jest taka możliwość. Aby to zrobić:
Tak, strona internetowa jest najbardziej aktualną ofertą naszej sieci sklepów.
Sprawdź poprawność wpisanego kodu (wielkość liter). Jeżeli problem wciąż występuje skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 34 377 00 00.
Pamiętaj, że część promocji trwa do wyczerpania zapasów oraz jest ograniczona ilościowo.
Kody promocyjne znajdziesz w poniższych odnośnikach:
Explozja okazji
Nasze promocje
Pamiętaj, że najlepszym sposobem śledzenia ofert promocyjnych jest korzystanie z newslettera x-kom. Dzięki temu nie ominie Cię żadna okazja. Aby zapisać się na newsletter wypełnij zgłoszenie na dole naszej strony
Pod tym odnośnikiem znajdziesz wszelkie informacje odnośnie Tax Free
Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę współpracy prześlij wiadomość na adres x-kom@x-kom.pl
Jeśli chcesz przedstawić nam ofertę marketingową prześlij wiadomość na adres marketing@x-kom.pl
Jeśli chcesz dołączyć do zespołu x-kom odwiedź zakładkę kariera, gdzie znajdziesz aktualne oferty pracy.
Jeśli kupujesz u nas sprzęt elektroniczny lub elektryczny przeznaczony dla gospodarstw domowych, możesz bezpłatnie oddać do utylizacji stary sprzęt takiego samego rodzaju. Na przykład, kiedy kupujesz u nas nowy monitor, możesz oddać nam swój stary monitor.
Sprzęt, który oddajesz, musi być kompletny. Nie może być też zanieczyszczony w sposób, który może zagrażać życiu lub zdrowiu. Oznacza to, że możemy na przykład odmówić przyjęcia smartfona z wylaną baterią.
Ustawa z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2015 r., poz.1688).
Pełen wykaz znajdziesz też w biuletynie informacji publicznej na stronie internetowej swojej gminy.
Każdy z nas ma wpływ na to, co dzieje się ze starym sprzętem elektronicznym, którego używamy. Odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie ze zużytym sprzętem ponoszą nie tylko przedsiębiorcy, ale także konsumenci. Dlatego też ważne jest, żeby w Twoim gospodarstwie domowym sprzęt taki segregować i utylizować w odpowiedni sposób. Dzięki temu przyczynisz się do ochrony środowiska, ponieważ będzie można ponownie wykorzystać cenne surowce, z których zostały zrobione urządzenia.
Nigdy nie wyrzucaj zużytego sprzętu wraz z innymi odpadami. Zanieś go do odpowiedniego punktu zbiórki takich urządzeń.
Art. 42 Ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi z dnia 13 czerwca 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 888, ze zm.).